2013-06-09 / 07:44:12
EMBEDDED IN: Allmänt

Demi säger att Selena och Nick hjälpte henne genom rehab

Sångerska och skådespelerska, Demi Lovato, säger att Nick Jonas (Jonas Brothers) och Selena Gomez (Disney Friend) hjälpte henne hela Rehab. Detta är vad stjärnan hade att säga:

"Tack och lov min familj och vänner stöttade mig på rehab och allt jag gick igenom. Nick speciellt & Selena .. hon ringde mig gråta när jag var på rehab och hon var väldigt orolig.

Jag sa: "Hej! Jag borde gråta! Det är okej. "Hon var mycket generös och förutsatt att vi fick närmare. Nick har alltid funnits där för mig också .. Jag är mer övertygad än jag någonsin varit. För mig är förtroende sexig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0