2013-06-08 / 10:48:44
EMBEDDED IN: Allmänt

COPYRIGHT

Hej! Jag har märkt att det är många som kopierar mina inlägg utan att skriva källa. Och jag blir ganska ledsen av det - tänk er att ni suttit och skrivit ett inlägg på er blogg, ni går in på en annan blogg och ser exakt samma text och bilder, skulle ni inte bli besvikna då?
 
Här kommer ett exempel hur ni kan skriva "källa":
......................................
Bla, bla, bla, bla....
 
- Selenamariegomeznews.blogg.se
.......................................
 
Så snälla sluta med detta! Vissa blir så ledsna att de tillochmed tar bort bloggen (jag kommer inte göra det)!
Jag blir jätteglad om ni tänker på detta!
 
//Lisa

Kommentarer
Postat av: bellazendayaforever

har länkat dig nu :D

Svar: Ok :)
Selena Marie Gomez News - Lisa & Emma

2013-06-08 @ 16:11:52
URL: http://bellazendayaforever.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0