2013-06-02 / 16:30:00
EMBEDDED IN: Allmänt

Ny intervju med Selena!

 

Visar singeln Come & Get It hur ditt album Stars Dance kommer låta?
Ja och nej... Det är därför den första singeln var perfekt! Det är en låt med en annan takt, tystare, men som har fart. Och resten av albumet är snabbare. Den nya låten och nya videon (Slow Down) kommer att vara mycket mer annorlunda än Come & Get it. Och det är bra!

 

Vilken är din favoritlåt på albumet och varför?

Åh, det ändras varje dag! När jag hör min CD, kan jag inte bestämma vilken låt jag gillar mest. Men just nu skulle jag säga att det är Undercover. Till grunden är det en låt som säger att du inte behöver någon annan. Den handlar om att hålla kärleken hemlig, och bara du och jag... Det är en vacker sång. Bland danslåtarna, är detta min favorit, den är producerad av The Cataracs, då den har en riktig cool beat. I alla fall är det min favorit låt idag! Men imorgon kommer det vara någon annan... 

 

Har dina senaste filmer påverkat ditt nya album?

Självklart! Jag tror att Spring Breakers har inspirerat mig mycket. Ciff och Skrillex är en del av soundtracket. Cliff Martinex till exempel, tog en av Skrillex låtar och saktade ner för filmen. Så jag plockade upp dessaidéer och använde till skapandet av min CD. Men de andra filmer har inte påverkat mycket.  

 

Hur var det att filma din nya musikvideo till Slow Down i Paris?

Det var väldigt roligt och fint. Come & Get It var en väldigt elegant, smidigt och fint klipp. Men detta kommer bli bättre. Mitt hår är bakåtslickat och fast hela tiden. Jag jobbar hårt och ni kommer se Eiffeltornet i någon del. Det var otroligt! Jag är glad att detta kommer bli en stor hit!

 

Hur kommer du förbereda dig fysiskt för din världsturné?

Jag kommer dansa en hel del på scenen, så för denna turné måste jag göra flera tester och jag dansar varje dag. I grund och botten är detta vad som kommer att passa mig bäst. Jag vill också börja springa, men det är svårt för mig! (skratt) Så ja, jag tror dansa är det som passar mig bäst. 

 

Är det svårt att både dansa och sjunga?

Åh ja, herre gud! Men jag lärde mig den hårda vägen. Det är väldigt svårt. Hur som helst, föredrar jag att göra båda, även om det låter hemskt.

 

Vad saknar du mest när du är på turné?

Min familj, mina vänner och min säng! Jag älskar att sova i min säng och stanna hemma, bara vara hemma.

 

Tycker du om att koppla av efter dina shower?

Det gillar hag. Och jag älskar att sätta på mig träningsbyxor. Jag var i höga klackar och skinnbyxor innan intervjun, och jag tänkte 'jag borde byta' eftersom jag ville vara mer bekväm. Så ja, när jag har avslutat en konsert gillar jag att titta på film och koppla av i soffan. Jag är en latmask! 

 

Vad är din största besatthet inom mode idag?
Skor och halsdukar! För att vara ärlig, jag tror jag har fler skor än kläder!

 

Vilka skönhetsprodukter kan du inte leva utan?
Jag brukar säga: "Less is more". Så, jag försöker att inte bära en massa smink när jag inte arbetar, eftersom jag använder en hel del när jag gör det! Jag gillar att tvätta ansiktet varje kväll och varje morgon. Och jag använder produkter som olja av Olay eller Neutrogena.

 

Vilka är dina hemligheter för att hålla ditt hår vackert?
Jag tvättar det inte varje dag. Jag gillar att hålla det mer skrymmande. Jag tycker det ser bättre ut då. 

 

Du verkar vara ett stort fan av rött läppstift nu. Vilka är dina favoriter?
"Red Sephora"! Sephora har ett stort sortiment av röda läppstift. Det är svårt för mig att hitta ett bra rött läppstift, eftersom det måste vara bra... Nu när jag mognat föredrar jag att använda röda läppar istället för sotiga ögonfärger. Egentligen tror jag att ögonmakeup åldrade mitt ansikte. Behåll det naturliga ögat med röda läppar, det är lättare.

 

Tycker du om att klä upp dig för den röda mattan?

Ja, det är kul! I dessa fall, känner jag mig som en prinsessa eller att jag ska gå på bal. Det roar mig verkligen. 

 

 

Hur skulle du beskriva dina accessoarer?
Jag bär inte mycket smycken. Men jag gillar mest örhängen. När det gäller ringar och armband, känner jag att det irriterar mig ibland. Jag gillar inte att ha saker i mina händer. Då använder jag ett längre halsband eller örhängen. 

 

 

Funderar du på att skaffa en tatuering?
Inte just nu. Men varför inte framtiden!

 

Vad är ditt "dolda nöje"?'

Ibland kan jag titta på dokusåpor. Jag ser på Hunters House, ett program om människor som söker nya hem. Jag gillar också att kolla på matlagningsprogram. Jag kan spendera 10 timmar att titta på olika program i köket.

 

 

Beskriv i ditt rum...
Mitt rum är mörkt lila. Den är dekorerad med vackra ljuskronor och min säng är i silver färg. Det är ganska enkelt, men trevligt och bekvämt.

 

Vilken är din favorit plats att åka på semester?
Där det är varmt som Mexiko eller Malibu, inte långt från Los Angeles.


Vilka är dina bästa minnen från sommaren?

Jag växte upp i Texas och mina bästa minnen är från sommaren då vi grillar med familjen, vara i poolen, andas in doften av nyklippt gräs utanför mitt hem... Sommar, jag älskar att vara utomhus, vara med mina vänner... 

 

Vilka är dina favoritlåtar just nu?
Åh, det finns så många! Jag älskar Rihannas album, det är så bra. Jag gillar också Maroon 5, Britney Spears och Katy Perry. Dessa är mina favoriter!

 

Vilken är din favorit app?
Camera Plus. Det är ett program som förbättrar bilder. När jag tar en bild med ett fan, säger jag "Använd Camera Plus med svartvita effekten, det är vackrare!" (Skratt)

 

Berätta mer om din nya passion för Indien...
Jag började lära mig mer om deras religion. Eftersom jag reser mycket, har jag möjlighet att lära mig mer om olika platser, olika kulturer och kulinariska traditioner... Jag älskar det.

 

Kan du gå anonymt på gatorna i Paris? (intervjun från Paris)
Ja och jag gjorde det under detta besök! Här är jag mer avslappnad. Jag lämnar mina jeans och jag är tyst. Jag gick en promenad med min bästa vän och min stylist: tar en morgonkaffe på ett ställe och ingen bryr sig.

 

Är det sant att du ska sluta göra musik efter detta album?

Det är svårt att säga... Jag tror det. Detta måste vara min största paus i min musikkarriär. Men jag är 20 år och kommer säkert ända min åsikt! Jag känner att jag inte kommer att kunna koncentrera mig enbart på filmer på en lång tid. Jag gjorde två filmer och gick sedan tillbaka till musiken. Jag vill fortsätta att göra det för att se hur det kommer att rulla. Men jag älskar musik, så vi får se ...

 

Vad är dina planer efter turnén?
Jag har nu beslutat att jag vill fortsätta att göra filmer, så jag ska nog plocka upp ett nytt manus under turnén, studera och bestämma mig om jag ska provspela för en roll. Mitt slutmål är att faktiskt gå tillbaka till filmerna efter min turné.

 

Känner du att människor har ändrat uppfattning om dig efter Spring Breakers?
Nej faktiskt inte, folk pratar mycket och gör drama. Men jag tycker att jag fortfarande är samma tjej, en tjej som spelade en karaktär i en film. Det var kul, en bra tid, jag är stolt över Spring Breakers.

 

Har du öppnat dörrarna?
Absolut! Det är också därför jag ville göra det! Jag ville bevisa mig själv som skådespelerska och jag har en lång väg att gå. Men det var ett bra steg i den riktningen.

 

Vilken roll drömmer du om att spela i en kommande film?
Jag vet inte! Men jag skulle vilja göra något om någon frågar mig att klippa mitt hår och färga det rosa, till exempel! Jag tycker det är ganska coolt. Jag skulle älska att bli en del av sånt. Jag är redo för en juridisk utmaning, jag vänder mig helt! Detta är vad jag gjorde i de flesta av de filmer som har fungerat hittills, men ville ha en roll som utmanade mig och knuffade över mig. 

 

Vad skulle du göra om du inte var en sångerska och skådespelerska?
Jag var säker på att jag skulle komma in i en kulinarisk skolan för att bli kock. Jag älskar att äta! Jag skulle älska att lära mig göra fantastiska rätter.

 

Hur föreställer du dig själv om 10 år?
Herregud! Det är så långt borta... Jag vet inte, jag hoppas bara att jag är glad och frisk. Och jag gör vad jag vill.

 

Om du hade tre önskningar att be en ande, vad skulle de vara?
Att min familj ska må bra, inte mer negativitet i världen. Ja, fred på jorden! Och slutligen, alla kan få vad de vill ha. Exempel: om du vill ha ett par skor, ska du få det... Alla skulle vara glada!

 

Vad är din värsta vana?
Jag har en hel del! Till exempel, säger jag väldigt ofta "Huuum". Jag kan heller knappt sitta still, som att vistas i en stol utan att flytta.

 

Vad är din värsta fel?
Jag oroar mig för de människor jag älskar, mina vänner, min familj. Men plötsligt, ibland är jag väldigt beskyddande. Detta är både en bra sak som en dålig sak.

 

Håller du kontakten med din familj som Disney Demi Lovato och Jonas Brothers?
Visst! De är som folket på min skola! Demi kommer alltid att finnas i mitt liv, det visste jag innan "Disney äventyret". Och jag håller kontakten med alla från Wizards of Waverly Place. Vi pratade alltid, jag älskar dem och saknar dem.

 

Är det är svårt att ha riktiga vänner, när du är i showbiz?
Du bör välja noga och vara smart om de människor du låter komma in i ditt liv. Men jag vägrar aldrig att vara någons vän. Jag älskar att träffa nya människor och få nya vänner. Bara vara försiktig.

 

Vad är det galnaste ryktet du har hört om dig själv?
Jag vet inte ... Jag vill inte uppmärksamma dem, som kvällstidningarna förtjänar inte det. Det finns rykten om allt och ingenting hela dagen. Jag läser inte kändis skvaller, det är bäst så. Läs något mer positivt som modebloggar! 

 

Har din smak på killar har förändrats med åldern?
Ja! Du växer, du förändras och deras smak förändras. Allt förändras... Vad jag letar efter hos en kille? Ha kul med honom. Vara ärlig, men jag tänker inte på det just nu, men vi får se!

 

 -Selenaforever.bloggplatsen.se

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0