2013-06-09 / 09:16:02
EMBEDDED IN: Allmänt

Gästblogga?

Hej! jag har mycket att göra nu under sommarlovet så jag skulle behöva 1-5 gästbloggare.
Fyll i formuläret nedan och när du är klar klickar du på "Sumbit Form", då skickas det till mig!
Om det inte funkar så kan du mejla mig på [email protected]!
Du får svar så fort som möjligt
Tack för att ni vill hjälpa mig!
Namn:
Ålder:
Mail-adress:
Varför vill du gästblogga?
Läser du nyheter om Selena?
Har du några bloggar?
Har du någon erfarenhet av att blogga?
Respekterar du Selena pojkvänner, familj och vänner?
Är du bra på att skriva?
 

 

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag har både skrivit under på blanketten och mailat dig om du fortfarande söker en som kan hjälpa dig blogga :) kram Emma

2013-06-10 @ 11:42:20
URL: http://victoriajustice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0